اهلا وسهلا الى الروضةاللغوية .Selamat Datang ke Taman Bahasa Sekolah Kebangsaan Kesang Tua, Jasin. Laman ini memberi info mengenai Bahasa Arab dan aktiviti-aktiviti yang dijalankan oleh guru-guru Bahasa Arab khususnya dan j-QAF amnya.Terima kasih kepada semua pengunjung yang sudi melawati laman ini. Semoga kita dapat meningkatkan percambahan ilmu khususnya dalam mempelajari Bahasa Arab. Lets' Learn Arabic with Fun (هيا نتعلم اللغة العربية بطريقة ممتعة)

Monday 11 July 2011

Selamat Datang ke Taman Ilmu Bahasa Arab

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Pengasih, setinggi-tinggi kesyukuran dirafa'kan ke hadrat Ilahi kerana dengan kurnia-Nya maka, dapatlah laman ini diwujudkan bagi menjana dan mencerna ilmu khususnya Bahsa Arab. Di samping itu juga, laman ini turut memuatkan berita-berita terkini mengenai perjalanan dan aktiviti Bahasa Arab dan j-QAF yang dijalankan di Sekolah Kebangsaan Kesang Tua, Jasin.

Diharapkan laman ilmu ini mampu memberi manfaat kepada semua.

Selamat melayari!!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

هيا نتعلم اللغة العربية

Lets' Learn Arabic With Fun!! Slideshow: Bahasa’s trip from Melaka State, Malaysia to was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.

Followers

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | coupon codes